اتوماسیون صنعتی

معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی

معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی

ربات هایی که با انسان شریک شدند!

ربات هایی که با انسان شریک هستند
کارخانه آینده چگونه خواهد بود؟ چگونه سازماندهی خواهد شد؟ برای پاسخ به این س manyالات و بسیاری از س manyالات دیگر در مورد مدل تولید Industry 4.0 ، تمام آنچه لازم است سفر به کارخانه FPT Industrial Driveline در تورین است که به تولید انتقال قدرت و محورهای تجهیزات سنگین اختصاص یافته است.
در اینجا ، در دپارتمان اختصاص داده شده برای مونتاژ اسپیندل برای محورهای تجهیزات سنگین ، AURA (بازوی رباتیک استفاده پیشرفته) فعالیت می کند: این یک ربات است که توسط Comau طراحی و ساخته شده و در پروژه HuManS (سیستم تولید انسان محور) استفاده شده است ، که در منطقه راه اندازی شده است. مناقصه منطقه Piedmont به پلت فرم هوشمند کارخانه اختصاص داده شده و FPT Industrial ، Comau و 17 شرکت دیگر متخصص در این بخش شرکت کردند. این یک پروژه است که انسانها را در  ویمرکز سیستم تولید قرار می دهد ، احاطه شده توسط ماشین آلاتی که به آنها کمک می کند و با ایمنی کامل فضا را با آنها تقسیم می کنند و در ان از پی ال سی دلتا استفاده می شود.در ویدیو زیر پی ال سی 14ss2 مورد استفاه قرار گرفته،بررسی شده است.



تقریباً سه متر ارتفاع و حدود سه تن وزن ، AURA یک ربات صنعتی مشترک است که قادر به کار در کنار انسان ، بدون مانع و در همان ایستگاه کاری است ، برای کمک به آنها و انجام کارهای خسته کننده و تکراری و در صورت لزوم ، آماده است توسط اپراتور انسانی به صورت دستی هدایت شود. به طور خاص ، AURA بخشی از سبد خرید را در استقلال کامل بازیابی می کند و با ظرافت آن را به اپراتوری که ایستگاه را با آن مشترک دارد تحویل می دهد. و دقیقاً این اپراتور انسانی است که در این مرحله ، کنترل عملیات را به دست می گیرد و ربات را با استفاده از یک دستگیره خاص هدایت می کند تا بازوی مکانیکی بخشی را به سمت نیمکت کار ببرد ، جایی که با یک اهرم همراه است.

همکاری و هم افزایی کامل ، جایی که هر یک از افراد درگیر قادر به انجام بهترین عملکرد خود باشند. این ربات کار سنگین را به روش و بدون زحمت انجام می دهد ، تنها ماشین مشترک موجود در بازار است که می تواند تا 170 کیلوگرم را تحمل کند ، در حالی که مرحله مونتاژ ظریف توسط یک انسان کنترل می شود ، در نتیجه از مهارت های انسانی برای سازگاری با شرایط عملیاتی و استراتژی های مونتاژ که متفاوت است استفاده می کند از مدل به مدل ، گاهی اوقات بسیار زیاد.

اما قدرت تنها ویژگی نیست که AURA را به یک ربات بدون رقیب تبدیل می کند. در واقع ، او در نقش خود به عنوان یک ماشین مشارکتی باید بتواند حضور ، چه ماشین آلات دیگر و چه یک شخص واقعی را در فضایی که فعالیت می کند درک کند و در نتیجه رفتار خود را تعدیل کند. و برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن ، از "حواس" خود استفاده می کند.

یک "پوست حساس" - نرم و با الهام از پوست انسان - که به او اجازه می دهد تصمیم بگیرد سرعت خود را کاهش دهد یا کاملاً متوقف شود. نمایی به شکل دوربین سه بعدی که ربات برای درک موقعیت خود از قطعه بازیابی شده استفاده می کند. و آخر اینکه ، "لمس" آن را از طریق یک گیرنده بیان می کند ، قادر به بلند کردن اجزای منتقل شده با یک محکم ، اما ظریف است. اما این همه ماجرا نیست. به منظور کار بدون هیچ مانعی در کنار انسان در خط مونتاژ خط رانندگی صنعتی FPT ، AURA با یک "حس ششم" واقعی مجهز شد: یک سیستم اسکن لیزری پیشرفته و پیچیده که هنگام کار بازو فضای کار را بررسی و کنترل می کندکه از پی ال سی تشکیل شده است.

FPT Industrial و Comau از مراحل مقدماتی تعریف الزامات و زمینه های کاربرد در سال 2017 به طور فعال در پروژه HuManS شرکت کردند ، با هدف بهبود فرآیندها و کارآیی بیشتر آنها به لطف اجرای راه حل های فنی جدید که به طور صریح در ارگونومی کارخانه قرار گرفته است. . همچنین ، به عنوان یک کاربر نهایی ، FPT Industrial و Comau به طور مداوم نظارت موثر بر اعتبار واقعی صنعتی و نتایج را تضمین می کنند ، در نتیجه انتقال آنها از منطقه علمی به منطقه برنامه را ساده می کنند.


AURA یک ربات صنعتی مشترک است
جوزپه دارستا ، مدیر ساخت شرکت FTP Industrial گفت: "ما خوشحالیم که این پروژه را با یک شریک عالی مانند کومو به جلو بردیم." "پیکربندی ایجاد شده در کارخانه تورین Driveline نشان دهنده نوآوری قابل توجهی است ، زیرا به لطف پشتیبانی از رباتهایی که قادر به اشتراک ایمن فضا ها با اپراتور انسانی هستند ، ارگونومی را در عملیات مونتاژ دستی عناصر سنگین بهبود می بخشد. همچنین این وسیله نقلیه مهمی برای گسترش فناوری های جدید است که به لطف کاربرد آنها در یک محیط تولید واقعی توسعه یافته است.

"هم افزایی بین دو شرکت پیشرو در زمینه فن آوری مانند FPT Industrial و Comau منجر به ایجاد یک راه حل ابتکاری متمرکز بر روبات مشترک AURA شده است. کوما همیشه درگیر تولید محصولات و سیستم هایی بوده است که هدف آن بهبود فرآیندهای تولید مشتری از نظر انعطاف پذیری ، کیفیت و کارایی است - اظهار داشت: پیترو اوتاویس ، مدیر ارشد فناوری در کوآ. "Cobots" و ابزارهای دیجیتال فقط برخی از فناوری های اصلی است که Comau به دنبال رویکرد خود به صنعت 4.0 ، به نام HUMAN Manufacturing ، برای ایجاد یک همکاری کامل و ایمن در عملیات تولید بین انسان و ماشین آلات ، برای حمایت از انسان در عملیاتی که نیاز به سرعت بیشتر ، خیابان قدرت و تکرار ، و همچنین عملیات خطرناک. "

FPT Industrial یک شرکت گروه CNH Industrial است که به طراحی ، تولید و فروش موتورهای کاربردهای وسایل نقلیه صنعتی ، جاده ای و جاده ای و همچنین موتورهایی برای کاربردهای دریایی و تولید نیرو و انتقال نیرو و محور اختصاص دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد