اتوماسیون صنعتی

معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی

معرفی محصولات اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی

تراکم قدرت ، بهره وری ، بازده انرژی: محرکهای سروو در بهینه کار می کنند
موتورها ، درایوها و کنترل ها توسط سوتلانا جوسیفوفسکا ، سرپرست مسئولیت ، 04/02/2021
توسط Timo Markert و Siegfried Wallauer ، مدیران محصولات در WITTENSTEIN alpha GmbH ، Igersheim

محرک های سروو در سری premo® دارای یک اصل طراحی مدولار هستند که ریموت کنترل ساگا امکان انعطاف پذیری متمرکز بر برنامه ، تراکم قدرت و بهره وری سازگار و همچنین کوچک سازی کارآمد انرژی را فراهم می کند. بسیاری از بنگاه های مهندسی همچنین از نرم افزار cymex® 5 برای بهینه سازی اندازه محرک های پیش پردازنده شخصی خود - و باز کردن قفل ذخیره نهایی انرژی استفاده می کنند.

سخت افزار یا بهینه سازی مبتنی بر نرم افزار - کدام بهتر است؟ محرک ایده آل سروو یک راه حل دوگانه است که بهترین های هر دو جهان را با هم ترکیب می کند. با این حال ، این یک اصل طراحی مبتکرانه و یک ابزار اندازه گیری هوشمند را منطبق می کند. در حالی که محرکهای پیشرفته سروو مبتنی بر یک سیستم مدولار می توانند با توجه به نیازهای عملکردی مقیاس بندی شوند ، Cymex 5 - نرم افزار اندازه گیری چند منظوره - دارای عملکرد "Optimizer" است که به شما اجازه می دهد ابعاد عملکرد و در نتیجه اندازه محرکهای servo premo را به صورت جداگانه بهینه سازی کنید. با توجه به بهره وری یا بهره وری انرژی ریموت کنترل . ما از این به عنوان "مهندسی کارایی" برای راه حل کامل سروو درایو یاد می کنیم.


شکل: محرکهای سروو در سری premo® دارای یک اصل طراحی مدولار هستند که امکان انعطاف پذیری متمرکز بر برنامه ، تراکم قدرت و بهره وری سازگار و کوچک سازی کارآمد انرژی را فراهم می کند

premo servo actuators: تنظیمات انعطاف پذیر فردی

premo ، پلت فرم محرک سروو کاملاً مقیاس پذیر از WITTENSTEIN آلفا ، از یک سیستم ماژولار عملکرد عالی را ارائه می دهد: موتورهای سروو با کارایی حداکثر 92 درصد و جعبه دنده های دقیق پیچدار پیچشی تا 97 درصد بهره وری می توانند بسیار انعطاف پذیر پیکربندی شوند تا محرک های سروو جداگانه بدست آورند. طراحی بدون کوپلینگ اجازه نصب کوتاهتر با حداکثر چگالی توان را می دهد و در نتیجه بهترین پویایی و دقت ممکن را دارد ، حتی در شرایط سخت نصب شده. فرآیند اندازه گیری تمام پارامترهای مهم درایو مانند شتاب ، سرعت ، دقت موقعیت یابی و هندسه های خروجی و همچنین ویژگی های تجهیزات اضافی یا طرح های مختلف رمزگذار و گزینه های اتصال از جمله فناوری دیجیتال تک کابل را در نظر می گیرد. این مبنای دسته های ریموت کنترل ساگا قدرت فارغ التحصیل شده آلفای WITTENSTEIN را تشکیل می دهد.

دسته های قدرت فارغ التحصیل شده نیازهای اتوماسیون و ادغام فردی را برآورده می کنند

premo XP Line - کلاس فوق العاده - بهترین عملکرد بهینه و فنی و کاربردی را فراهم می کند. این محرکهای سروو با حداکثر گشتاورهای خروجی حداکثر تا 450 نیوتن متر و استحکام کج بودن بالا ، قابلیت تولید و انعطاف پذیری بالا در ابزارهای ماشین را امکان پذیر می سازند. علاوه بر این ، رمزگذار کاملا دیجیتال و فناوری تک کابل این گروه قدرت کاملاً با رایانه های دیجیتال لبه با اتصال Industry 4.0 سازگار است. premo XP Line با ایمنی تأییدشده نیز ارسال می شود: سیستم های بازخورد دیجیتال دارای گواهینامه ایمنی برای برنامه های تا SIL2 هستند که توسط IEC 61508 تعریف شده است. premo TP Line - کلاس پویا - برای مثال در ماشین آلات بسته بندی استفاده می شود. با عکس العمل پیچشی کمتر از یک ثانیه همراه با استحکام پیچشی زیاد ، دقت بالایی را برای انجام وظایف موقعیتی که دینامیک و نیروهایی بالاتر فراخوانی می شود تضمین می کند و با عملکرد کلی مطلوب متقاعد می شود. premo SP Line - کلاس سطح ابتدایی - بهره وری بالا از نظر گشتاور خروجی و عکس العمل پیچشی در ماشین آلات پردازش چوب و سیستم های هندلینگ ، حتی در کاربردهای استاندارد ، را ارائه می دهد. با تشکر از این مقیاس پذیری کامل ، سیستم عامل محرک پرمیو طیف گسترده ای از عملکرد ، اتوماسیون و نیازهای یکپارچه را برآورده می کند.

 



شکل: Cymex 5 با عملکرد "Optimizer" همراه است که پتانسیل کوچک سازی را مشخص می کند ، به ویژه در ماشین آلات ، محورها و قطارهای محرک که قبلاً پیکربندی شده اند.

 

cymex 5 sizing tool: بهینه سازی بهینه

محرکهای پیشرفته سروو با اجزای قدرتمند و مفهوم مدولار مداوم خود ، عملکردهای تعیین کننده ای را در انواع برنامه های درایو ارائه می دهند. آنها همچنین با بهره وری انرژی استثنایی متقاعد می شوند: از بین بردن اتصال منجر به اینرسی جرم بسیار کم می شود در حالی که فناوری تک کابل دیجیتال استفاده از مواد را کاهش می دهد. مهم نیست که کدام دسته از قدرت برای کار مشخص شده مناسب است - چه در یک ماشین خمش ، یک فیدر پرس ، یک دستگاه فرز دروازه ای یا یک دستگاه بسته بندی - طراحی سفارشی با استفاده از ابزار اندازه گیری سایمکس 5 می تواند به باز کردن قفل ذخیره انرژی اضافی و شناسایی کوچک سازی کمک کند. پتانسیل. علاوه بر تمام اجزای سیستم premo مدولار در یک پایگاه داده که به طور منظم به روز می شود ، حدود 14000 نوع موتور از بیش از 50 سازنده ، بیش از 8000 گیربکس مختلف از WITTENSTEIN alpha و بیش از 200 ترکیب سیستم خطی WITTENSTEIN در نرم افزار اندازه گیری سروو ذخیره شده است سیستم های محرک مبیش از 30 سال تخصص WITTENSTEIN از این طریق در دسترس کاربران قرار گرفته است. رابط کاربری گرافیکی را می توان سفارشی کرد تا بتواند بصورت کاملاً بصری استفاده کند ، چه هنگام اندازه گیری درایوهای سروو به صورت جداگانه و چه هنگام تعریف چندین محور در یک پروژه.

هنگامی که یک موتور / جعبه دنده یا یک محرک طراحی می شود ، Cymex 5 یک راه حل محرک را پیشنهاد می دهد که متناسب با کاربرد باشد - با در نظر گرفتن حرکت و بارها و همچنین جریان ها ، ولتاژها و سایر اطلاعات یا نیازهای مربوطه. سپس cymex 5 با وارد کردن پارامترهای واقعی نمای حرکت ، طراحی نمونه اولیه را تأیید می کند. از این طریق می توان آزادی عمل گسترده را شناسایی کرد ، قدرت محرکه بیشتر و بهره وری بالاتر ماشین را امکان پذیر می کند. شفافیت فرآیند اندازه گیری و انتزاع از ترجیحات فردی هر مشتری پایه و اساس یک راه حل بهینه درایو را ایجاد می کند.

انرژی و صرفه جویی بیشتر در هزینه با premo و cymex 5

cymex 5 همچنین دارای یک عملکرد "Optimizer" است که پتانسیل کوچک سازی را مشخص می کند ، به ویژه در ماشین آلات ، محورها و قطارهای محرک که قبلاً پیکربندی شده اند. این نرم افزار با وارد کردن سرعت دستگاه ، پروفیل های جریان و گشتاور و سپس تعیین کارآیی ترین محرک پیشرفته سروو برای کار در حال انجام ، به بهینه سازی مصرف انرژی کمک می کند. در عین حال ، به شما این امکان را می دهد تا واحدهای موجود موتور / گیربکس را با یک محرک کم مصرف و کم مصرف انرژی کمتری به جای عملکرد دستگاه جایگزین کنید. علاوه بر صرفه جویی در فضای نصب ، این امر باعث کاهش وزن محورهای متحرک - و از این رو انرژی جنبشی لازم - در ساختارهای متحرک می شود. سرانجام ، درایو های کوچکتر معمولاً ارزان تر هستند - و پیکربندی آن در کل مقرون به صرفه تر است.

این را می توان با کمک یک مثال عینی نشان داد ، جایی که هم هزینه های اولیه و هم هزینه های عملیاتی برای قطار محرک در نتیجه کوچک سازی ، کمتر بود. با توجه به کاهش مصرف انرژی یک ربات دلتا در یک دستگاه بسته بندی ، سازنده مشتاق بود که بدون هیچ گونه افت بهره وری ، به یک درایو کم مصرف با کنترل کننده سروو کوچکتر روی آورد. یک محرک سروو TP Line بسیار پویا - که با از بین بردن کوپلینگ شافت ، با طراحی جمع و جور و لحظه کمتری از سکون ، سختی مشخص شده را به دست می آورد - توانست عملکردی معادل موتور بسیار بزرگتر ارائه شده توسط یک رقیب بازار ارائه دهد . علاوه بر این ، مصرف برق تقریباً به نصف کاهش یافت. بنابراین مشتری می تواند کنترل کننده سروو و ماژول تأمین را با یک اندازه کوچکتر انتخاب کند - و از پس انداز قابل توجه از نظر خرید و هزینه های عملیاتی سود کسب کند.

تراکم نیرو ، انعطاف پذیری ، بهره وری ، بهره وری انرژی - پرمو ، بستر محرک سروو کاملاً مقیاس پذیر و Cymex 5 ، نرم افزار چند منظوره اندازه گیری برای قطارهای درایو ، کاملاً مکمل یکدیگر هستند و پتانسیل جدیدی را برای بهینه سازی سخت افزار و نرم افزار از نظر فنی باز می کنند و یک دیدگاه تجاری.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد